33333442(021) omididigar1@gmail.com به وبسایت رسمی جمعیت خیریه امیدی دیگر خوش آمدیــد

کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد

Home / گزیده ای از فعالیت ها / کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد
of the site:

4BAF1CF5-179E-4440-A85F-DC2C74620223

برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد در هنرستان دخترانه کاردانش
به گزارش روابط عمومی جمعیت خیریه امیدی دیگر ، کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد از سری برنامه های فرهنگی ، آموزشی این جمعیت در هنرستان دخترانه کاز دانش در مورخه۱۳۹۷/۰۸/۲۱ برگزار گردید.

احسان کاشانی،مدیر عامل جمعیت خیریه امیدی دیگر در حاشیه برگزاری این کارگاه گفت : سالم سازی جامعه یکی از مهم ترین اهداف هر جامعه ای است و اعتیاد یکی از مهم ترین آسیب های اجتماعی جامعه بوده که با هماهنگی نهاد های مختلف باید در جهت رفع و کاهش آن تلاش نمود.

وی آموزش و آگاه سازی نسبت به عوارض سوء مصرف مواد مخدر را مهم ترین راهبرد در امر پیشگیری از اعتیاد در جامعه دانست و افزود : پیشگیری بعنوان کم هزینه ترین و تأثیرگذارترین اقدام در راستای جلوگیری از ابتلای افراد به ویژه نسل جوان امروز به اعتیاد محسوب می گردد.

ایشان هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را آشنایی با آسیب های اجتماعی از جمله مواد مخدر سنتی و صنعتی دانست و گفت : برگزاری این چنین کارگاه های آموزشی هر چقدر تداوم داشته باشد گام مثبتی برای فرهنگ سازی و واکسینه کردن جوانان در برابر اعتیاد خواهد بود و اگر هریک از افراد شرکت کننده در کارگاه های پیشگیری از اعتیاد بتواند تنها یک نفر را از این ماده شوم دور نگه دارد تأثیر فراوانی در جامعه خواهد داشت.

Recommended Posts
پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو وب ایران وب سایت بهینه سازی سایت
Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.