33333442(021) omididigar1@gmail.com به وبسایت رسمی جمعیت خیریه امیدی دیگر خوش آمدیــد

ماده مخدر «کمیکال» را بیشتر بشناسید

Home / آموزشی / ماده مخدر «کمیکال» را بیشتر بشناسید
of the site:
توسط
در آموزشی

637037453024001795_lg

کمیکال ماده شیمیایی جدیدی است که مصرف آن فرد را به کمای کوتاه مدت می‌برد. مردانی که این ماده مخدر را مصرف می‌کنند هیچ گاه بچه‌دار نمی‌شوند.

از سال ۱۳۸۸ مسئولان مبارزه با مواد مخدر از ورود ماده جدیدی به نام مراسوئیت به ایران خبر دادند که بعدها به نام کمیکال شناخته‌ شد. این ماده مخدر  از خانواده  AM بوده که شواهد نشان می‌دهد توسط یک دختر از رژیم صهیونسیتی وارد ایران شد.

پیش از این ماده مخدر، ۳ ماده دیگر به نام‌های آپولو، کوئین و آواتا را که هیچ نشانه‌ای از مخدر و کانابیس بر روی آن نبود  وارد ایران شد و در اختیار جوانانی قرار گرفت که گمان می‌کردند این ماده، خطری برای آن‌ها ندارد.

بسته‌بندی‌های این ماده‌ها نیز به جذابیت خرید آن افزود و وقتی تقاضا بیشتر شد که مراسوئیت از خاک ترکیه به شیراز و سپس به تهران آمد و با «مریم گلی» که نوعی گیاه است پخته و کمیکال به‌دست آمد.

این ماده خطرناک می‌تواند  D.N.A  بدن فرد مصرف کننده را تغییر دهد و باعث می‌شود مردانی که از این ماده مخدر استفاده می‌کنند هیچ‌وقت بچه‌دار نشوند.بونزای که ماده اولیه کمیکال است، خود به تنهایی به‌عنوان ماده مخدر قابل مصرف بوده و عوارض خاص خود را دارد. هنگامی که THC موجود در این مخدر به گیرنده‌های مغز متصل می‌شود، فرد از نظر احساسی تحت تأثیر قرار گرفته و موجب تغییر عملکردهای مربوط به حافظه، لذت، تفکر و فعالیت‌های ذهنی می‌شود.

پست های اخیر
پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو وب ایران وب سایت بهینه سازی سایت
Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.