33333442(021) omididigar1@gmail.com به وبسایت رسمی جمعیت خیریه امیدی دیگر خوش آمدیــد

جزئیات جنایت در خیابان مدنی – تست روانشناسی از عامل جنایت روز وحشت

Home / حوادث / جزئیات جنایت در خیابان مدنی – تست روانشناسی از عامل جنایت روز وحشت
of the site:
توسط
در حوادث

صبح دیروز با دستور بازپرس ویژه قتل صورت گرفت
تست روانشناسی از عامل جنایت روز وحشت

گروه شوک: عامل جنایت روز وحشت با دستور بازپرس ویژه قتل در اختیار روانشناسان پزشکی قانونی قرار گرفت.
این مرد خطرناک که حسین نام دارد، خودش ادعا می‌کند که در سلامت روحی و روانی است و نه تنها اعتیادی ندارد، بلکه به سیگار نیز لب نزده است.
به گزارش پرونده، حسین ۲۲ ساله ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه دوشنبه در خیابان مدنی جنایتی وحشتناک را رقم زد و با چاقویی بزرگ با حمله به رهگذران، ۱۲ زن و مرد را زخمی کرد که مرد ۴۲ ساله‌ای به نام محمدقلی به کام مرگ فرو‌رفت. حسین توانست از صحنه جنایت فرار کند و وقتی در قم بود در دام پلیس افتاد.
حسین وقتی بازجویی شد، به تیم قضایی و پلیسی گفت: شب پیش از این حادثه وقتی به خانه رفتم، ساعت ۸ شب بود، از شدت خستگی خوابیدم، ساعت ۸ صبح بیدار شدم و به بازار روز رفتم تا به مردم حمله کنم، اما آنجا شلوغ بود، ترسیدم . به قصابی رفتم. به مرد قصاب گفتم گوشت چرخ‌کرده داری؟ گفت نه، بیرون آمدم، دقایقی بعد دوباره به همان قصابی رفتم این بار بهانه‌ام خرید مرغ بود، همین‌که قصاب در یخچال را باز کرد که مرغ بردارد، این‌بار به بهانه خوردن آب از وی اجازه گرفتم و از فرصت استفاده کرده بلافاصله چاقوی بزرگ را از روی میزش برداشتم، وقتی مرد قصاب متوجه شد، از من خواست که بیرون بروم، اما به وی مهلت ندادم و ضربه‌ای نثارش کردم، سپس پا به فرار گذاشتم، در خیابان هر کس را می‌دیدم، ضربه‌ای می‌زدم، نمی‌دانستم که چه کار می‌کنم.
وی افزود: وقتی به خودم آمدم و متوجه شدم که دست به چه کار وحشتناکی زده‌ام، به خیابان نیروی هوایی رفتم و چاقو را لابه‌لای شمشادها انداختم، سپس به خانه پدربزرگم رفتم، لباس‌های خون‌آلودم را عوض کردم و با تاکسی به ترمینال رفتم و از آنجا سوار اتوبوس شدم و به قم رفتم.
همین‌که به قم رسیدم، خواستم توبه کنم و گریه کردم، از خدا خواستم مرا ببخشد، در این میان بود که مأموران پلیس سررسیدند و مرا دستگیرکردند.
بنا به این گزارش، صبح دیروز عامل جنایت در روز وحشت با دستور بازپرس شهریاری در اختیار تیمی از روانشناسان پزشکی قانونی قرار گرفت.

منبع خبر : روزنامه ایران

پست های اخیر
پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو وب ایران وب سایت بهینه سازی سایت
Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.