33333442(021) omididigar1@gmail.com به وبسایت رسمی جمعیت خیریه امیدی دیگر خوش آمدیــد

گسترش خانه های امن در کشور

Home / اخبار / گسترش خانه های امن در کشور
of the site:
توسط
در اخبار

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، صبح امروز در چهارمین جشنواره دختران؛ حمایت های روانی-اجتماعی، توسعه‌ پایدار که به همت سازمان بهزیستی استان تهران در سالن تلاش برگزار شد، از گسترش خانه های امن در کشور خبر داد و گفت: در حمایت از زنان و دختران در معرض آسیب، مراکز خانه‌های امن  را در سراسر کشور گسترش می‌دهیم.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، «انوشیروان محسنی بندپی» معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور به نقش بنیادی و محوری خانواده به عنوان رکن اساسی جامعه اشاره کرد و گفت: سازمان بهزیستی به عنوان تخصصی ترین سازمان اجتماعی در جامعه در بحث رشد و تکامل یکپارچه کودکان با ۴برنامه و هدف اصلی این مهم را دنبال می کند.
معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور افزود: از ابتدای تولد برای تمامی کودکان اعم از دختر و پسر رشد و تکامل یکپارچه را دنبال می‌کنیم تا مباحثی همچون اخلاق مداری،مسئولیت پذیری و… همراه با رشد فکری،معنوی،فرهنگی و جسمی افراد توأم شود و شرایطی فراهم شود تا فرد بتواند در آینده مسئولیت خود را در جامعه ایفا کند.
محسنی بندپی، دومین فعالیت بهزیستی در این حوزه را حضور به عنوان یکی از ۹نهاد اجتماعی مسئول در (ماد و نماد) دانست و اظهار کرد: افتتاح مدارس دوستدار زندگی نیز در تحکیم خانواده و دوست داشتن زندگی در سنین کودکی و حمایت های روانی و اجتماعی از کودکان نیز نقش مهمی دارد.
وی از گسترش شبکه اورژانس اجتماعی در تمامی شهرهای ایران با جمعیت بیشتر از ۵۰هزار نفر خبر داد و تصریح کرد: مداخله تخصصی و بهنگام در رفع بحران های فردی و اجتماعی و همچنین گسترش خانه های امن سلامت و ندای مهر و ۴۱مرکز احداث شده در این مسیر راهکار سوم سازمان بهزیستی در حمایت از دختران است.
محسنی بندپی، تقویت و گسترش مراکز شبه خانواده را چهارمین فعالیت بهزیستی در حمایت از دختران، عنوان کرد و گفت: سازمان بهزیستی در مراکز شبه خانواده مسئولیت مراقبت و پرورش کودکان جامعه را به عهده دارد و چتر حمایت خود را بر سر کودکان آسیب دیده گسترده است.
معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در پایان، بر تصویب هر چه سریعتر لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد و از تمامی شرکای اجتماعی و نهادهای مردم نهاد همکار بهزیستی تقدیر و تشکر کرد.
گفتنی است، رونمایی از تمبر یادبود جشنواره و تقدیر از دختران برگزیده خانه های سلامت از دیگر برنامه های چهارمین جشنواره دختران بود.

پست های اخیر
پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو وب ایران وب سایت بهینه سازی سایت
Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.