33333442(021) omididigar1@gmail.com به وبسایت رسمی جمعیت خیریه امیدی دیگر خوش آمدیــد

کرک یا هروئین فشرده

Home / مواد وعوارض / کرک یا هروئین فشرده
of the site:
توسط
در مواد وعوارض

 

 

 

 

 

در یکى دو سال گذشته نام ماده جدیدى در رسانه ها به میان آمده است که کرک نام دارد. بررسى ها نشان مى دهد این ماده همان هرویین است که به شکل خالص تر در آمده و به صورت تکه هاى جامد، قهوه اى یا کرم رنگ و شکننده اى خرید و فروش مى شود.

روش مصرف این نوع هروئین تدخین و دود کردن است. این ماده فوق العاده اعتیاد آور است و قدرت اعتیاد آورى آن از هروئین معمولى (که به صورت پودر است) تا چند برابر بیشتر است. از آنجا که کرک شکل خالص تر هرویین است لذا آثار آن همانند پودر هروئین ولى با شدت بیشتر است. شدت این حالت بستگى دارد که چه مقدار از کرک مصرف شود و با چه سرعتى این ماده به مغز برسد.

در واقع یکى از دلایل اعتیاد آورى بسیار زیاد هروئین و کرک در این است که خیلى زود به مغز مى رسند.
اکثر کسانى که کرک مصرف مى کنند در ابتدا احساس سرخوشى و نشئگى مى کنند، همراه با این سرخوشى بدن فرد گرمتر مى شود، دهان خشک مى گردد و فرد در دستها و پاهاى خود احساس سنگینى مى کند، در مواقعى نیز فرد مصرف کننده دچار حالت تهوع، استفراغ و بى قرارى شدید مى شود. بعد از این حالات اولیه ممکن است تا چند ساعت حالت سرگیجه پیش آید. در این وضعیت تمامى اعمال مغز تحت تاثیر آثار این ماده قرار مى گیرد و دچار نابسامانى مى شود، حرکات قلب  کند شده و تنفس در مواردى آنچنان آهسته مى شود که منجر به مرگ مى گردد.
آثار بلندمدت مصرف کرک
اعتیاد و وابستگى
به وجود آمدن تحمل و وابستگى جسمى شدید و در نتیجه بازگشت به مصرف اجبارى و مجدد کرک
تغییرات بارز در مغز و رفتار فرد

پس از وابستگى جسمى به کرک، بدن فرد به این ماده عادت کرده و اگر مصرف یکباره قطع شود علائم محرومیت بروز مى کنند که شایع ترین آنها عبارتند از:

بى قرارى
درد استخوان و عضلات
بى خوابى
اسهال
استفراغ
حرکات غیر ارادى در پاها

پست های اخیر
پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو وب ایران وب سایت بهینه سازی سایت
Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.