33333442(021) omididigar1@gmail.com به وبسایت رسمی جمعیت خیریه امیدی دیگر خوش آمدیــد

کارگاه آموزشی هیأت اندیشه ورز مصاحبه گران گزینش

Home / اخبار / کارگاه آموزشی هیأت اندیشه ورز مصاحبه گران گزینش
of the site:
توسط
در اخبار

besmellah7-1

کارگاه آموزشی هیأت اندیشه ورز مصاحبه گران گزینش با حضور جمعی از کارشناسان گزینش برخی نهادهای دولتی در ساختمان ستاد سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

در این جلسه که به دنبال سلسله جلسات آموزشی هسته گزینش برگزار شده بود؛کارشناسان حاضر با برپایی جلسه پرسش و پاسخ در خصوص مراحل مختلف مصاحبه وهمچنین  با آموزش ها و راهکارهای استاد جلسه؛ “حسن حکیمیان” ابهامات خودر را در این خصوص برطرف کردند.

 همچنین به مناسبت فرا رسیدن هفتم تیر و سالروز شهادت “شهید دکتر بهشتی ” و دکتر محمدعلی فیاض بخش ” بنیان گذار سازمان بهزیستی ؛ “احمدفیاض بخش” فرزند شهید فیاض بخش و مشاور رئیس سازمان در امور آموزش و پژوهش در این جلسه حضور یافت.

 “فیاض بخش” ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و” دکتر فیاض بخش” بخش غالب شخصیت  وی را با امور گزینشی مرتبط دانست و افزود:”شهید فیاض بخش” افراد را به سادگی از قطار انقلاب پیاده نمی کرد و با توجه به اینکه در شخصیت شناسی انسانها نیز فرد بی نظیری بود هرگز بر اساس ظاهر افراد قضاوت نمی کرد و گاردی در برابر افراد کم اعتقاد و بعضا با ظاهر نامناسب نداشت و افراد زیادی از این دست وی را دوست داشتند، گواه این موضوع نیز این بود که افرادی که اسیر اعتقادات گروهک منافقین شده بودند و پس از به شهادت رسیدن”دکتر فیاض بخش” توسط این گروهک منفور چهره واقعی آنها را شناختند و  اظهار ندامت و پشیمانی واقعی کردند.

وی افزود:سازمان بهزیستی از بدو تأسیس از ظرفیت های مردمی در امور خیریه بهره می جست و در این زمینه هم “دکتر فیاض بخش” گزینش ویژه ای از بین افراد نداشت و همه خیرین را با هر ظاهر و جایگاه و اعتقادی  می پذیرفت و برخوردش با همه آنها یکسان بود.

پست های اخیر
پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو وب ایران وب سایت بهینه سازی سایت
Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.