33333442(021) omididigar1@gmail.com به وبسایت رسمی جمعیت خیریه امیدی دیگر خوش آمدیــد

هویت زدایی،هدف اصلی استکبار در ترویج مواد مخدر است

Home / گزیده ای از فعالیت ها / هویت زدایی،هدف اصلی استکبار در ترویج مواد مخدر است
of the site:

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان گفت: هویت زدایی، هدف اصلی استکبار در ترویج مواد مخدر است. ایالات متحده آمریکا اقدامات بسیار شومی برای نسل جوان و پویای جامعه ما برنامه ریزی کرده است .
به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان؛ علی زندی گفت : سیستان و بلوچستان بیش از ۱۶۰۰ کیلومتر مرز آبی و خاکی با بزرگترین تولید کننده مواد مخدر در دنیا دارد . کشور  نابسامان افغانستان امروزه بیش از ۸۴ درصد از تریاک دنیا را تولید می کند و برابر آمار رسمی دفتر سازمان ملل بیش از ده هزار تن تولید تریاک در کشور افغانستان است .  
وی یادآور شد: گردش مالی بیش از ۱۶۰۰ میلیون دلار تجارت ناپاک که از این پدیده شوم عاید و حاصل می شود در سطح بین المللی باعث شده تا مافیای موادمخدر بیکار ننشیند .
زندی در ادامه اظهار داشت: امروز بحث قاچاق و ترانزیت موادمخدر یکی از اهداف مافیای موادمخدر است بشکلی که به هر طریق ممکن سعی بر این دارند که موادمخدر را از مرزهای ما عبور دهند و هویت زدایی نسل جوان و پویای جامعه هدف اصلی استکبار در ترویج موادمخدر است .
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت : یکی از مشکلات و معضلات اساسی که در حوزه اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر داریم موضوع مقبولیت اجتماعی بهبود یافتگان است که جامعه امروزی ما  نهادینه نشده است. ایشان در ادامه افزود : مشارکت مردمی و برون سپاری کردن اقدامات فرهنگی و اجتماعی از مهم ترین کلید واژه های امر مبارزه با مواد مخدر است .

پست های اخیر
پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو وب ایران وب سایت بهینه سازی سایت
Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.