33333442(021) omididigar1@gmail.com به وبسایت رسمی جمعیت خیریه امیدی دیگر خوش آمدیــد

نمایشگاه پیام رهایی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر (میدان آزادی)

Home / گزیده ای از فعالیت ها / نمایشگاه پیام رهایی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر (میدان آزادی)
of the site:

غرفه نمایشگاهی جمعیت خیریه امیدی دیگر (تولدی دیگر سابق )

زمان : ۹۰/۰۴/۰۶  الی  ۹۰/۰۴/۱۰

مکان : میدان آزادی


ردیف

خدمات ارائه شده توسط جمعیت خیریه امیدی دیگر

میزان

۱

توضیع رایگان بروشور پیرامون اعتیاد و آسیب های اجتماعی

( ۳ عنوان )

۱۰۰۰ برگ

۲

توضیع رایگان لوح فشرده مستند آسیب های اجتماعی

۱۰۰۰ حلقه

۳

توضیع رایگان خودکار و جاسوچی با نشان جمعیت

۱۰۰۰ عدد از هر عنوان

۴

ارائه خدمات رایگان مشاوره ای فردی و خانوادگی در زمینه های : اعتیاد ، ازدواج ، تحصیلی ، درمان و …

۱۰۰ نفر

در میدان آزادی  به همت معاونت امور فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۹ تهران،نمایشگاهی با عنوان پیام رهایی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر برگزار گردید. در این همایش از که با حضور مسولین برگزار گردید،از انجمن ها دولتی و همچنین مردم نهاد ، همانند جمعیت خیریه امیدی دیگر برای ارایه این پیام مهم در قالب ایجاد غرفه هایی به صورت اطلاع رسانی یا گزارش عملکرد این انجمن ها دعوت شده بود . در طول برگزاری نمایشگاه مسئولین زحمتکشی همچون حجت الاسلام امودی ( مشاور عالی محترم  شهردار تهران ) ، جناب مهندس جعفری ( شهردار محترم تهران ) و … از غرفه جمعیت خیریه امیدی دیگر و دیگر انجمن ها بازدید بعمل آورده و خشنودی خود را در قبال میزان کیفی و کمی ارائه خدمات این انجمن ها اعلام داشتند .



جلسه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز گردید و در ابتدا جناب آقای مهندس علیرضا جعفری شهردار محترم منطقه ۹ تهران به ایراد سخنرانی پرداخته و ضمن خیر مقدم به مدعوین ومهمانان فرمودند:

یکی از مولفه های اصلی و مساله ساز در مدیرت شهری موضوع آسیبهای اجتماعی است که به نظر من منشاء آن بیکاری و اشتغال است.

شاید این آرزو در میان خانواده ها بیشتر است که نزدیکانشان بدور از هر گونه مواد مخدر باشند اما این آرزوی همه ما هم هست و البته دست یافتنی اما به شرط آنکه تمام اقشار مردم و دست اندر کاران دست در دست هم دهند تا به این مهم دست یابند.در این راستا مدیران هم باید نگاهی درست به این موضوع داشته باشند و حضور شما عزیزان دراین مکان پیام بسیار مهمی است.

اگر مروری به حرکتهایی که تا امروز انجام شده نمائیم،خواهیم دید در جهت فرهنگسازی اقدامات خوبی صورت گرفته،اما مسیر پر پیچ و خمی در پیش است و باید بیشتر تلاش کنیم و NGO ها نقش بسیار مهمی در ایجاد مصونیت و کمک رسانی در زمینه کاهش آسیبهای اجتماعی دارند من بسیار از شما سپاسگذارم و این انتظار را از شما دارم که کمک کنیم تا شهری با آسیبهای اجتماعی کمتر داشته باشیم و هدف ما در این نمایشگاه شناسایی ظرفیت NGO ها در مورد این مقوله است.

پس از مراسم متنوعی که در طول این چهار روز برگزار شد ، در آخرین روز نمایشگاه ( پنجشنبه ۹۰/۰۴/۱۰ ) مراسم اختتامیه برگزار و از تمامی مراکز دولتی و غیر دولتی که در برپایی این نمایشگاه شرکت نموده بودند با اهداء لوح تقدیر از طرف شهرداری محترم منطقه ۹ تقدیر بعمل آمد .

پست های اخیر
پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو وب ایران وب سایت بهینه سازی سایت
Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.