33333442(021) omididigar1@gmail.com به وبسایت رسمی جمعیت خیریه امیدی دیگر خوش آمدیــد

مبارزه اصولی با مواد مخدر نیازمند کار تیمی و گروهی است

Home / اخبار / مبارزه اصولی با مواد مخدر نیازمند کار تیمی و گروهی است
of the site:
توسط
در اخبار

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: مبارزه موثر و هدفمند در مقابله با اعتیاد و مواد مخدر نیازمند کار تیمی و همراهی همه دستگاههای ذیربط است.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان عصر سه شنبه با حضور سعید عمرانی معاون قصایی داددستان کل کشور در مبارزه با مواد مخدر، منوچهر حبیبی معاون اقاتصادی استانداری، قدرنتی رئیس کل دادگستری، قاسمی دادستان و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی در استانداری قزوین برگزار شد.

اردشیر صفاپور در این جلسه گفت: در جلسه گدشته سه مصوبه داشتیم و با الگو گیری از کارهای خوب شهرداری قزوین باید بتوانیم همکاری دستگاههای اجرایی و فرمانداران با سپاه برای کاهش آسیبها را فراهم کنیم.

وی افزود: تکمیل سالنهای ورزشی نیمه کار با کمک سپاه از مصوبات جلسات گذشته بود که باید در این زمینه سرعت کار را بالا ببریم.

صفاپور یادآورشد: در حال حاضر ۲۰ دستگاه اجرایی در شورای مبارزه با مواد مخدر عضویت دارند و با هماهنگی لازم برای اجرای برنامه های پیشگرانه تلاش می کنند.

در ادامه حجت الاسلام کرمی معاون دادگستری استان قزوین گفت: تکالیفی به عهده امور زندان ها گذاشته شده که قبلا نبود و ‌هر فردی مرخصی می رود از آن آزمایش اعتیاد می گیرند و در بازگشت هم این تست انجام می شود تا افراددوباره به اعتیاد روی نیاورند.

وی بیان کرد: در رای باز جدی هستیم و ‌آز ظرفیت رای بازها در درمان اعتیاد استفاده می کنیم و در این میان اداره بهزیستی استان قزوین فوق العاده کار کرده و گاهی ما هم بی مهری می کنیم اما با توان و امکانات بهزیستی خوب کارشده و دانشگاه علوم پزشکی، فنی و حرفه ای و سایر نهادها هم همراه بسیار خوبی برای اجرای برنامه های مبارزه با اعتباد در استان بوده اند.

در ادامه منوچهر مهرام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین هم گفت: در دادگستری نگاه خوبی شکل گرفته و با راه اندازی کانون سلامت محلات کارهای خوبی در پیشگیری از اعتیاد صورت گرفته است.

وی افزود: باید برخورد با سوداگران مرگ شدید تر شود تا هزینه های سنگین انجام شده و اقدامات این عرصه به هدر نرود.

مهرام یادآورشد: بیمارستانها خود گردان هستند لذا بستری شدن معتادان هزینه سنگینی برای دانشگاه علوم پزشکی دارد که انتظار می رود محلی برای تامین این هزینه های ناخواسته پیش بینی شود.

پست های اخیر
پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو وب ایران وب سایت بهینه سازی سایت
Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.