33333442(021) omididigar1@gmail.com به وبسایت رسمی جمعیت خیریه امیدی دیگر خوش آمدیــد

رسانه‌ها در مبارزه با مواد مخدر نقش مهم و سرنوشت‌سازی دارند

Home / اخبار / رسانه‌ها در مبارزه با مواد مخدر نقش مهم و سرنوشت‌سازی دارند
of the site:
توسط
در اخبار

معاون وزیر ارشاد در امور زنان با تاکید بر اینکه رسانه‌ها در مبارزه با مواد مخدر نقش مهم و سرنوشت‌سازی دارند، گفت: رسانه‌ها باید آسیب‌های اجتماعی را به‌صورت تیتروار مطرح کنند.

عفت شریعتی در حاشیه بازدید از نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها و در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: پایبندی به مبانی دینی و انقلابی موجب ایجاد بصیرت در انسان می‌شود و طبیعتاً این بصیرت‌افزایی مانع ورود مسائل ویران‌کننده و مهلکی همچون اعتیاد به زندگی افراد می‌شود.

وی افزود: وزارت ارشاد در فرهنگ‌سازی، روشن‌گری و نحوه درست زندگی کردن افراد جامعه بسیار تاثیرگذار است و با اقدامات فرهنگی که در این حوزه می‌تواند انجام دهد، مفید فایده خواهد بود.
معاون وزیر ارشاد اظهار داشت: رسانه‌ها در مبارزه با مواد مخدر نقش مهم و سرنوشت‌سازی دارند و اگر در این حوزه وارد شوند و ‌آسیب‌های اجتماعی را مطرح و راهکارهای موثر مبارزه با آنها را برای مردم بازگو کنند، در ایجاد جامعه‌ای منزه و سالم مثمر ثمر خواهند بود.

رسانه‌ها آسیب‌های اجتماعی را به‌صورت تیتروار مطرح کنند

شریعتی با بیان اینکه در دوره کنونی کشور، مردم از هر طیف و قشری به رسانه‌ها توجه می‌کنند، گفت: رسانه‌ها باید آسیب‌های اجتماعی همچون اعتیاد را به‌صورت تیتروار و توجه برانگیز مطرح کنند تا مورد توجه بیشتر مردم و مسوولین قرار گیرد؛ چرا که رسانه‌ها می‌توانند مضرات و خطرات مصرف مواد صنعتی و سنتی را به درستی به مردم بشناسند.

وی با بیان اینکه والدین می‌بایست توجه بیشتری به فرزندان خود داشته باشند، بیان کرد: کار زنان در اجتماع سرنوشت‌ساز است اما نباید به شکلی باشد که مسائل عاطفی در خانواده کمرنگ شود و کودکی که به دلیل اشتغال والدینش در انحصار پرستار و مهدکودک قرار دارد، دچار کمبودهای عاطفی و بعدها خسارات جبران‌ناپذیر ناشی از آسیب‌های اجتماعی شود.

شریعتی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در استان خراسان شمالی گفت: ایشان در فرمایشات خود، مواد مخدر را جزو ۲۰ آسیب جدی اجتماع مطرح کردند، لذا توجه به این آسیب‌ها و طرح راهکار برای حل آنها می‌تواند نقطه عطفی در مبارزه با مواد مخدر و تغییر دهنده سبک زندگی بی‌هویت به زندگی سالم و مفهوم‌دار ایرانی اسلامی باشد.

منبع خبر : ستاد مبارزه با مواد مخدر


پست های اخیر
پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو وب ایران وب سایت بهینه سازی سایت
Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.