33333442(021) omididigar1@gmail.com به وبسایت رسمی جمعیت خیریه امیدی دیگر خوش آمدیــد

راهکار اجرای برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد آموزش است

Home / اخبار / راهکار اجرای برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد آموزش است
of the site:
توسط
در اخبار

رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر خراسان رضوی گفت: آموزش یکی از مهم‌ترین راهکارهای اجرای برنامه‌های پیشگیرانه است.

ماشاا… صادقی آموزش را یکی از ارکان مهم توسعه برنامه‌های پیشگیرانه دانست و گفت: فقدان دانش تخصصی وعدم آگاهی مردم از پیامد‌های اعتیاد یکی از عوامل آسیب‌پذیری جامعه می‌باشد و با برنامه منظم و هدفمند آموزشی می‌توان در این حوزه فعالیت‌های پیشگیرانه را به انجام رساند.

وی با اشاره به تبعات منفی و زیان بار اعتیاد و آسیب های اجتماعی ادامه داد: امروزه اعتیاد تمامی ابعاد زندگی انسان در قرن بیست و یکم را مورد تهدید و هجوم قرار داده و افزایش سطح آگاهی عمومی و دانش تخصصی و آموزشهای پیشگیرانه ، گام مهمی در مصون سازی اقشار جامعه در برابر این پدیده شوم و خانمانسوز می باشد.

صادقی افزود: در پی برگزاری کارگاه آموزشی مشابه در اردیبهشت ماه و برنامه‌ریزی صورت گرفته استانی و همکاری و هماهنگی بین‌بخشی انجام شده، سلسله کارگاههای آموزشی برای گروه هدف همسران معتادین و زندانیان توسط اداره کل زندان، بهزیستی، شهرداری، کمیته امداد امام (ره) و دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شده که بر اساس بررسی صورت گرفته مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است و کارگاهای یاد شده تا پایان سال جاری تکرار خواهد شد.

رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ضمن تاکید بر لزوم استمرار دورهای آموزشی و ارتقاء اثربخشی آن تصریح نمود: ارائه آموزشهای تخصصی پیشگیری از اعتیاد در کانونهای هدف پیشگیری توسط این شورا در دستور کار می باشد.

منبع خبر : ستاد مبارزه با مواد مخدر

پست های اخیر
پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو وب ایران وب سایت بهینه سازی سایت
Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.