33333442(021) omididigar1@gmail.com به وبسایت رسمی جمعیت خیریه امیدی دیگر خوش آمدیــد

حمایت بیمه های درمانی در حوزه اعتیاد، مشکلات اعتیاد را حل می کند

Home / اخبار / حمایت بیمه های درمانی در حوزه اعتیاد، مشکلات اعتیاد را حل می کند
of the site:
توسط
در اخبار

معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت : در صورت فراهم شدن بسترهای لازم مانند حمایت بیمه های درمانی از مداخله های درمان و بازتوانی اعتیاد، شاهد جهش قابل توجهی در رفع مشکلات حوزه اعتیاد خواهیم بود.

ˈ بابک دین پرست ˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا ، با بیان اینکه آینده اعتیاد در ایران نمی تواند خارج از تحولات فراگیر و سراسری این مسئله در سطح جهان باشد، افزود: کشور ما از پتانسیل تخصصی مناسبی برای درمان اعتیاد برخوردار است و قوانین حمایتی لازم نیز در این زمینه وجود دارد.

وی اظهار داشت: در صورتی که بسترهای یاد شده در کشور فراهم شود،جهش قابل توجهی در حوزه اعتیاد بوجود می آید.

دین پرست ادامه داد: بازگشت پرشتاب به مبانی مذهبی و فرهنگی، تحکیم مبانی خانواده، گسترش عدالت اجتماعی در بستر پیشرفت، توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور نیز آینده روشنی را در برابر گسترش مواد مخدر رقم خواهد زد.

این مقام مسوول در ستاد مبارزه با مواد مخدر، ارایه خدمات پیشگیری از اعتیاد در محیط های آموزشی از طریق اجرای برنامه های مدارس مروج سلامت، گنجاندن مطالب مناسب و ارایه راه های پیشگیری در کتاب های درسی و ارتقای برنامه های جایگزین با هدف ترویج تحرک و نشاط اجتماعی را از جمله اقدامات فرهنگی در امر مبارزه با موادمخدر عنوان کرد.

دین پرست افزود: این برنامه ها در شش ماه نخست امسال اجرا شده است.

منبع خبر : ستاد مبارزه با مواد مخدر 

پست های اخیر
پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو وب ایران وب سایت بهینه سازی سایت
Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.