33333442(021) omididigar1@gmail.com به وبسایت رسمی جمعیت خیریه امیدی دیگر خوش آمدیــد

برگزاری کارگاه آموزشی مهارتهای زندگی ویژه دوران عقد

Home / گزیده ای از فعالیت ها / برگزاری کارگاه آموزشی مهارتهای زندگی ویژه دوران عقد
of the site:
به گزارش روابط عمومی خیریه امیدی دیگر  کارگاه آموزشی مهارتهای زندگی ویژه  نوعروسان برگزار شد . هدف از این کارگاه آموزشی آشنایی بیشتر نوعروسان با مسائل خانوادگی و آموزشهای قبل و حین ازدواج می باشد.

مهارتهای زندگی

کلاس مهارتهای زندگی ، یکی از برنامه های درسی و مهارت آموزی در بسیاری از کشورهای پیشرفته جهان است. مهارتهای زندگی یا Life Skills ، مهارتهای ضروری فردی ، اجتماعی و خانوادگی است. این مهارت ها توسط سازمان بهداشت جهانی (WHO) و بر طبق تحقیقات صورت گرفته ، برای همه مردم جهان پیشنهاد شده است. سازمان بهداشت جهانی یکی از سازمانهای بین المللی زیر نظر سازمان ملل است که برنامه هایی برای بهبود سلامت جسمی و روانی مردم جهان پیشنهاد می کند.

در واقع در کلاس مهارتهای زندگی ، متقاضیان مهارت های پایه و ضروری را برای داشتن یک زندگی بهتر و سلامت روان بالاتر فرا می گیرند. در واقع وقتی صحبت از مهارتهای زندگی می شود، منظورمان مهارت هایی است که همه صرف نظر از سن، نژاد، جنسیت و یا کشور مقصد، لازم است به خوبی بدانند.

photo_2018-05-06_11-54-16-1024x768

ضرورت و اهمیت آموزش مهارت های زندگی و کلاس مهارتهای زندگی

در ضرورت و اهمیت آموزش مهارت های زندگی ، کافی است نگاهی به دور و برمان بیاندازیم. فرهنگ، ویژگی های اجتماعی و روابط انسانی، بیش از پیش پیچیده شده است و تطابق با تغییرات روزافزون در دنیا، سخت و دشوار به نظر می رسد. برای بهتر زیستن در چنین دنیایی، نیازمند فنون و تکنیک هایی هستیم که بتوانیم آنها را در روابط، نقش های اجتماعی و فرهنگی اجرا کنیم. همین موضوع و نیاز به تکنیک های موثر، ضرورت و اهمیت آموزش مهارت های زندگی را نشان می دهد. در واقع ما نیازمند آموزش دیدن برای زندگی بهتر و روابط سازنده تر هستیم.

8955

پست های اخیر
پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو وب ایران وب سایت بهینه سازی سایت
Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.