33333442(021) omididigar1@gmail.com به وبسایت رسمی جمعیت خیریه امیدی دیگر خوش آمدیــد

برپایی نمایشگاه های سیار پیشگیری اولیه از اعتیاد در مدارس متوسطه

Home / اخبار / برپایی نمایشگاه های سیار پیشگیری اولیه از اعتیاد در مدارس متوسطه
of the site:
توسط
در اخبار

معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: نمایشگاه های سیار پیشگیری اولیه از اعتیاد ویژه والدین تا پایان امسال در مدارس متوسطه سراسر کشور برگزار می شود.

بابک دین پرست روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا هدف از برپایی این نمایشگاه را ایجاد موج فرهنگی و پیشگیری اولیه از اعتیاد دانست و افزود: برگزاری این نمایشگاه ها از مهم ترین برنامه هایی است که در جهت آگاهی والدین در پیشگیری از اعتیاد فرزندانشان برپا می شود.

وی با بیان اینکه نوجوانان و جوانان مهم ترین کانون های هدف شبکه های تولید و توزیع مواد مخدر هستند، اظهار داشت: همچنین جشنواره های دانش آموزی نوجوان سالم با هدف مشارکت فعال دانش آموزان در جهاد مقدس مبارزه با مواد مخدر تا پایان امسال برگزار می شود.

دین پرست، تقویت برنامه های جایگزین (ورزش و هنر) ویژه دانش آموزان را از دیگر برنامه های در دست اقدام در سال جاری عنوان کرد و افزود: هم اکنون بیشترین معتادان بین ۲۵ تا ۳۵ سال دارند و برگزاری برنامه های یاد شده نوجوانان را از خطرات این بلای خانماسوز آگاه می کند تا دید بازتری به اعتیاد داشته باشند.

این مقام مسوول در ستاد مبارزه با مواد مخدر، ارایه خدمات پیشگیری از اعتیاد در محیط های آموزشی از طریق اجرای برنامه های مدارس مروج سلامت، گنجاندن مطالب مناسب و ارایه راه های پیشگیری در کتاب های درسی و ارتقای برنامه های جایگزین با هدف ترویج تحرک و نشاط اجتماعی را از جمله اقدامات فرهنگی در امر مبارزه با موادمخدر برای نوجوانان عنوان کرد و افزود: این برنامه ها در شش ماه نخست امسال اجرا شده است.

منبع خبر : ستادمبارزه با مواد مخدر

پست های اخیر
پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو وب ایران وب سایت بهینه سازی سایت
Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.