33333442(021) omididigar1@gmail.com به وبسایت رسمی جمعیت خیریه امیدی دیگر خوش آمدیــد

بروز پدیده زنانه شدن سالمندی در ایران

Home / گزیده ای از فعالیت ها / بروز پدیده زنانه شدن سالمندی در ایران
of the site:

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در اختتامیه کنفرانس منطقه آسیا_اقیانوسیه با تاکید بر زنانه شدن مسئله سالمندی در ایران گفت: تقویت و توانمندسازی خانواده یکی از ابتکاراتی است که زیر نظر ریاست جمهوری پیگیری می شود.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، «معصومه ابتکار» معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در این مراسم که عصر امروز برگزار شد، گفت: زنانه شدن مساله سالمندی و بحث های مرتبط با رفاه اجتماعی و فقر که اهمیت ویژه ای دارد، مورد توجه خاص دولت دوازدهم قرار دارد.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه سند سالمندی در جمهوری اسلامی تصویب و در شورای عالی سلامت نهایی و برای اجرا ابلاغ شده است تصریح کرد: امیدوارم سیاست‌های ما در ایران با همکاری کشورهای منطقه و به ویژه سازمان‌های بین المللی، باعث انتقال تجربه شود.
وی با بیان اینکه در دوره دولت دوازدهم، گفتگو ملی خانواده به عنوان یک تجربه در ایران مطرح شده است تصریح کرد:ارتباط گیری بین اعضای خانواده ضعیف و شکننده شده است و ارتباط با یکدیگر باید احیا شود.

ابتکار، با تاکید بر ارائه راه حل های ابتکاری برای مراقبت و درمان سالمندان افزود: هزینه های مراقبت از سالمندان در کشورهای توسعه نیافته و کمتر توسعه یافته زیاد است و باید در این زمینه به دنبال راه حل های ابتکاری باشیم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در پایان با بیان اینکه ما در عصر انقلاب دیجیتال زندگی می‌‌کنیم یادآور شد: ما توانایی ارتباط‌‌گیری را از دست داده‌‌ایم و باید نسبت به بهبود آن اقدام کنیم. همچنین ما باید یاد بگیریم چگونه به هم احترام بگذاریم و با یکدیگر صحبت کنیم؛ وگرنه از اینترنت هم نمی‌‌توانیم استفاده مثبت کنیم. انزوا و خشونت برگرفته از نبود مهارت ارتباط‌گیری است.

پست های اخیر
پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو وب ایران وب سایت بهینه سازی سایت
Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.