33333442(021) omididigar1@gmail.com به وبسایت رسمی جمعیت خیریه امیدی دیگر خوش آمدیــد

آموزش‌ پیشگیری از آسیب‎های اجتماعی به دانش‌آموزان موضوعی بسیار جدی و حساس است

Home / اخبار / آموزش‌ پیشگیری از آسیب‎های اجتماعی به دانش‌آموزان موضوعی بسیار جدی و حساس است
of the site:
توسط
در اخبار

دبیر شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدر استان همدان گفت: ارائه آموزش‌های لازم به دانش‌آموزان و خانواده بزرگ آموزش و پرورش در راستای فرهنگ‎سازی و آموزش پیشگیری از آسیب‎های اجتماعی موضوع بسیار جدی و حساسی است.
به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدر استان همدان؛ یزدان آزرمی در جلسه کارگروه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و سوء مصرف مواد مخدر اداره کل آموزش پروش استان گفت: آسیب اجتماعی “اعتیاد” از سوی مقام معظم رهبری”مدظله العالی” به‌عنوان مهمترین و اولویت‌دارترین آسیب اجتماعی کشور معرفی شده و اعتقاد بر این است که با کنترل و مهار اعتیاد می‌توان از وقوع بخش مهمی از آسیب‌های اجتماعی در کشور پیشگیری کرد.
وی افزود: ارائه آموزش‌های لازم به دانش‌آموزان و خانواده بزرگ آموزش و پرورش در راستای فرهنگ‎سازی و آموزش پیشگیری از آسیب‎های اجتماعی موضوع بسیار جدی و حساسی است و باید در تمام ابعاد همه با هم این نسل را همانند نسل‎های سرافراز گذشته تقدیم جامعه نماییم.
دبیر شورا بیان داشت: هیچ‌کس نمی‎تواند عنوان کند که خانواده من متاثر از این پدیده شوم نیست، همه افراد در شرایط فعلی در معرض این آسیب هستند؛ لذا با بالا بردن حساسیت نسبت به مواد مخدر و یا ورود خانواده‎ها در زمینه پیشگیری از آسیب‎های اجتماعی می‎توان این معضل را به حداقل رساند.
همچنین سعیدی معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان در این جلسه شورا گفت: در پیدایش آسیب‌های اجتماعی رفتارهای نابهنجار عواملی همچون عوامل فردی، محیطی و اجتماعی تاثیر گذارند. عوامل فردی؛ آرزوهای بلند، زیاده خواهی و بی هویتی تاثیر مستقیم دارند. عده‌ای از جوانان بخاطر زیاده خواهی، تنوع‌طلبی و عدم‌تربیت باعث باعث گرایش به سمت آسیب‌های اجتماعی می‌شوند.
وی ادامه داد: فرد بعد از خانواده منحصرا تحت تاثیر گروه دوستان قرار میگیرد. فرد اگر با دوستان معتاد ارتباط داشت باشد ممکن است گرفتار و به سمت اعتیاد گرایش پیدا کند که خانواده‌ها باید هوشیار باشند.

پست های اخیر
پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو وب ایران وب سایت بهینه سازی سایت
Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.