33333442(021) omididigar1@gmail.com به وبسایت رسمی جمعیت خیریه امیدی دیگر خوش آمدیــد

آمادگی هلال‌احمر برای درمان معتادان

Home / اخبار / آمادگی هلال‌احمر برای درمان معتادان
of the site:
توسط
در اخبار

رییس جمعیت هلال‌احمر در مورد اعلام آمادگی این نهاد برای درمان معتادان با بیان اینکه مسئولان هلال‌احمر به دلیل اشتغال در بهزیستی پشتوانه علمی و تجربی خوبی در بحث درمان معتادان دارند، گفت: هلال‌احمر در راستای پیشگیری و درمان معتادان اعلام آمادگی کرد اما هیچ یک از دستگاه‌های مربوطه استقبالی از این موضوع نکردند.

وی با بیان اینکه هلال‌احمر به واسطه نوع کار از پتانسیل و پشتوانه جوانان زیادی برخوردار است گفت: جمعیت هلال احمر می‌تواند در راستای پیشگیری کمک بزرگی به عدم گرایش جوانان به موادمخدر داشته باشد.

فقیه با بیان اینکه جمعیت هلال احمر به واسطه نوع فعالیتش نمی‌تواند راسا و بدون درخواست دیگر سازمان‌ها به پیگیری امری مشغول باشد گفت: نهادهای مربوطه باید درخواست کنند اما پس از اعلام آمادگی جمعیت هلال‌احمر، درخواستی از ما نشد.

وی با بیان اینکه در اردوهای جوانان در سازمان جوانان، سرفصل آسیب‌های اجتماعی با محوریت اعتیاد گنجانده شد، گفت: با این که استقبالی از اعلام آمادگی عمومی جمعیت هلال‌احمر نشد اما این سازمان نسبت به آموزش جوانان عضو اقدام کرد به گونه‌ای که از کارشناسان بهزیستی درخواست کرد تا آموزش‌هایی را به جوانان در این خصوص ارائه دهند.

فقیه با بیان اینکه جمعیت هلال‌احمر از یک پتانسیل بالقوه مردمی بهره‌مند است گفت: هلال‌احمر می‌تواند در بحث پیشگیری کمک بسیار بزرگی انجام دهد.

منبع خبر : ستاد مبارزه با مواد مخدر

پست های اخیر
پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو وب ایران وب سایت بهینه سازی سایت
Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.