33333442(021) omididigar1@gmail.com به وبسایت رسمی جمعیت خیریه امیدی دیگر خوش آمدیــد

مصاحبه با مسن ترین بانوی شرکت کننده در بازارچه خیریه امیدی دیگر

Home / اخبار / مصاحبه با مسن ترین بانوی شرکت کننده در بازارچه خیریه امیدی دیگر
of the site:
توسط
در اخبار

با برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و هنری و بازارچه خیریه در جهت حمایت از بانوان سرپرست خانواده جمعیت خیریه امیدی دیگر تصمیم گرفتیم با مسن ترین خانمی که در این نمایشگاه حضور دارد مصاحبه ای داشته باشیم.

سلام مادر، اگر اجازه بدید می­خواهیم به عنوان مسن ترین بانوی شرکت کننده در بازارچه با شما یه مصاحبه کوتاه و یه گپ خودمونی داشته باشیم. با رویی باز از ما استقبال می کند

سنش را می­پرسیم و می­خواهیم کمی از خودش بگوید، با لبخند پاسخ می­دهد: ۷۰ سال دارد. نامش اعظم نیکنام است و ۳ سال از فوت همسرش می­گذرد.

-مادر چند فرزند دارید.

باز لبخند می­زند و می­گوید من فرزندی ندارم و تنها زندگی می­کنم.

او در سن ۷۰ سالگی بار سنگین زندگی را به تنهایی بر دوش می کشد.

در بازارچه چادر نماز و هنر دستان مهربان خود را در قالب کارهای قلاب بافی برای فروش آورده است. از کنار ذوق و سلیقه او که در آماده کردن غذاهای محلی برای فروش به خرج داده است هم نمی توان به سادگی گذشت. ترجیح می دهیم خیلی سوال پیچش نکنیم و اجازه بدهیم با کلام شیرین و نگاه و لبخند مهربانش خودش برایمان حرف بزند. می­­گوید که همسرش قبل از مرگ خانه و داراییشان را به کهریزک می­بخشد و حال او در خانه­ای استیجاری زندگی می­کند.سر خودش را با بافتن و خیاطی گرم می کند و زندگی را نیز از این راه میگذراند.

این همه استواری و نگاه مهربان این بانوی بزرگ سرزمینمان ستودنی است. تنهایی، مشکلات اقتصادی، نداشتن سرپناه ثابت اما باز هم لبخند می زند، باز هم تلاش می کند، باز هم پر مهر است.

از او تشکر می کنیم و آرزو داریم در نمایشگاه های بعدی نیز کنار ما باشد.

خانم اعظم نیکنام و آقای کاشانی                                      خانم اعظم نیکنام

جناب آقای کاشانی به همراه سرکارخانم نیکنام                                                                                  سرکار خانم نیکنام

پست های اخیر
پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو وب ایران وب سایت بهینه سازی سایت
Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.