33333442(021) omididigar1@gmail.com به وبسایت رسمی جمعیت خیریه امیدی دیگر خوش آمدیــد

مبارزه با مواد مخدر نیازمند عزم ملی و همگانی است

Home / اخبار / مبارزه با مواد مخدر نیازمند عزم ملی و همگانی است
of the site:
توسط
در اخبار

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان مبارزه با مواد مخدر و مهار آن را نیازمند عزم ملی و همگانی دانست.

1427014

به گزارش روابط عمومی شورای مبارزه با مواد مخدر استان لرستان؛ مجتبی بیرانوند بیرانوند با اشاره به اینکه صداوسیما تاثیرگذارترین رسانه در امر مبارزه با مواد مخدراست گفت:  انتظار شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر از صدا و سیما این است که معضل مواد مخدر و پیشگری از آن را دغدغه و اولویت خود بداند.  
وی اظهار داشت: رسانه ملی رسانه‌ای فراگیر است و باید بخش قابل توجهی از برنامه های خود رابه بحث آگاه سازی جامعه در زمینه مبارزه با مواد مخدر قرار دهد.
بیرانوند به رویکرد اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدراشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه سیاست ستاد رویکرد اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر است ما نباید از حمایت بزرگ مردم غافل باشیم و باید از مردم کمک بخواهیم و این کار مستلزم برنامه‌ریزی دقیق می‌باشد.
همچنین مدیرکل صداو سیمای استان لرستان در ادامه افزود: نگاه بنده نیز شخصی وحقیقی می باشد و دغدغه این امر را دارم.
بازوند در ادامه با اشاره اینکه ستاد مبارزه با مواد مخدر مسئولیت خطیری برعهده دارد افزود: مبارزه با یک فساد یا آسیب اجتماعی باید فراگیر باشد و با توجه به اینکه سن اعتیاد پایین آمده و در بین زنان و دختران رواج پیدا کرده است، مسئولیت شورا هم بیشتر از قبل شده است.
وی اذعان داشت: در رادیو وتلویزیون وظیفه خود می‌دانیم که به موضوع ومصرف موادمخدرو روانگردان‌ها بپردازیم و برنامه‌هایی را در این زمینه در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

پست های اخیر
پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو وب ایران وب سایت بهینه سازی سایت
Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.