33333442(021) omididigar1@gmail.com به وبسایت رسمی جمعیت خیریه امیدی دیگر خوش آمدیــد

جامعیت و کلیت لایحه حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت باید حفظ شود

Home / اخبار / جامعیت و کلیت لایحه حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت باید حفظ شود
of the site:
توسط
در اخبار

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در نشست تخصصی حمایت‌های قانونی افراد دارای معلولیت در جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه لایحه حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت هفته آتی در دستور مجلس قرار می‌گیرد، گفت: رکن اصلی این لایحه مناسب‌سازی برای ترددپذیری و حضور در جامعه است؛ تلاش ما این است که این لایحه با کم و کیف موجود مورد تایید قرار گیرد و جامعیت و کلیت لایحه تغییر نکند؛ چراکه وابستگی و پیوستگی دارد.

2L3A7815

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «انوشیروان محسنی‌بندپی» معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در نشست تخصصی حمایت‌های قانونی افراد دارای معلولیت در جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه هر یک از نهادهای اجرایی در لایحه حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت وظایفی دارند تا این عزیزان بتوانند به راحتی در ابعاد سیاسی، اقتصادی و اجتماعی فعالیت کنند.

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور با طرح این سوال که به لحاظ حمایت‌های حقوقی چه بکنیم تا این مشکلات برای معلولان راحت‌تر و روان‌تر شود و زمینه شکوفایی ظرفیت‌ها و استعدادهای آنها را فراهم کنیم، افزود: در اجتماع نمی‌توان نسبت به سرنوشت آحاد جامعه بی‌تفاوت باشیم.

وی با اشاره به پیام رئیس جمهور به مناسبت روز جهانی معلولان، تصریح کرد: توانخواهان(شهروندان دارای معلولیت) بی‌تردید زندگی سختی دارند و در معرض آزمایش امتحان الهی هستند اما تجربه نشان داده است که شهروندان دارای معلولیت هنرمندان، ورزشکاران، کارآفرینان، صنعتگران و پژوهشگران برجسته‌ای نیز به جامعه عرضه کرده‌اند. در این میان همه باید بیاندیشیم تا چه میزان جامعه فرصت‌های برابر برای زندگی عادلانه و با کرامت در اختیار معلولان قرار داده و چقدر در شناخت و استفاده از توانمندی‌های معلولان موفق بوده است؟

محسنی‌بندپی، با بیان اینکه لایحه حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت هفته آتی در دستور مجلس قرار می‌گیرد، گفت: رکن اصلی این لایحه مناسب‌سازی برای ترددپذیری و حضور در جامعه است؛ تلاش ما این است که این ایحه با همین بسته موجود مورد تایید قرار گیرد و جامعیت و کلیت لایحه نباید تغییر کند؛  چراکه وابستگی و پیوستگی دارد.

Recommended Posts
پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو وب ایران وب سایت بهینه سازی سایت
Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.