33333442(021) omididigar1@gmail.com به وبسایت رسمی جمعیت خیریه امیدی دیگر خوش آمدیــد

حمایت ویژه رهبر انقلاب از مبارزه با مواد مخدر/ امروز مبارزه با مواد مخدر جدی‌تر از قبل شده است

Home / اخبار / حمایت ویژه رهبر انقلاب از مبارزه با مواد مخدر/ امروز مبارزه با مواد مخدر جدی‌تر از قبل شده است
of the site:
توسط
در اخبار

besmellah7

سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: ما در حوزه مبارزه با مواد مخدر مشغول یک جنگ مقدس هستیم؛ لذا رهبر معظم انقلاب فرمودند آفندی با مواد مخدر برخورد کنید.

m09632

«پرویز افشار» سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در نمایشگاه مطبوعات در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس اظهار داشت: تشکر ویژه می‌کنم نسبت به دغدغه شما درباره آسیب‌های اجتماعی به ویژه بحث بسیار مهم مواد مخدر و اعتیاد که به تعبیر حضرت آقا مواد مخدر و اعتیاد، امّ الخبائث سایر آسیب‌های اجتماعی است و خیلی از آسیب‌های دیگر مثل طلاق، زن آزاری، کودک آزاری، سرقت، بزه و اقدامات دیگری که‌ منجر به بروز جرم می‌شود و زندانی شدن متأثر از این آسیب بسیار مهم است.

وی افزود:‌ اعتیاد کانون‌ها و بنیان‌های جامعه‌ ما را هدف گرفته ولذا رهبر معظم انقلاب در بحث ابلاغ سیاست‌های کلان مبارزه با مواد مخدر از سال ۸۵ که هنوز، مبارزه با مواد مخدر به جدیت امروز نبود، به سران قوا توصیه کردند تا به مبارزه با مواد مخدر نگاه ویژه ای داشته باشند که متاسفانه در طی این ده سال تا به امروز اقدام جدی ای صورت نگرفت و ایشان مجبور شدند خود در مساله ورود کنند، چرا که واقعا برآورد درستی در این زمینه انجام نشد و ما یک مقدار عقب ماندگی تاریخی راجع به این زمینه داریم.
 
افشار تصریح کرد: در جلسه اولی که مقام معظم رهبری با سران سه قوه داشتند، فرمودند که ما بیست سال در بحث آسیب‌های اجتماعی عقب هستیم و دنبال مقصر هم نگردید، فرض کنید مقصر من هستم، این زبان یعنی اینکه ما خدمت شما از این که بخواهیم کسی را متهم کنیم، پرهیز کنیم، همچنین از آنچه گذشته است درس بگیریم، همه دست به دست هم بدهیم و در قالب ید واحد «واعتصموا بحبل اللّه جمیعا و لاتفرقوا» اختلاف را کنار بگذاریم و کار بکنیم؛ لذا ما با همین نگاه و با همین الگوگیری از رهبر معظم انقلاب آمده‌ایم ورود به این حوزه پیدا کرده‌ایم.
 
وی اذعان کرد: قبلا اگر از یک مسئول می‌پرسیدیم که اولویتتان چیست فقط به اولویت‌های تخصصی حوزه خود می‌پرداخت ولی امروز کمتر استاندار یا فرماندار یا مسئولی هست که علاوه بر موضوع تخصصی حوزه خود، دغدغه‌ی آسیب‌های اجتماعی برای کارکنان محیط کاری‌اش یا برای محله‌اش نداشته باشد. این یک فرصت بزرگ تاریخی اس.
 
سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: رهبر معظم انقلاب یک دستور مهم دیگری صادر کردند که به دنبال گزارش عملکردی متعارف و روزمره‌ای نیستند و از مسئولان خواستند تا اقدامات نوآورانه، ویژه و فوق‌العاده انجام دهند به طوری که در کوتاه مدت منجر به نتایج قابل توجهی بشود.

پست های اخیر
پرتال طراحی وب سایت طراحی سایت پورتال Seo سئو وب ایران وب سایت بهینه سازی سایت
Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.